finns smarta blondiner också



Hej!


Just nu känner jag mig så glad över att röjt undan lite plugg. Har dock kvar att skriva en del på svenska uppgiften och filosofi "förhöret" som båda ska vara klara på fredag.

Men vet ni vad? Jag bryr mig inte. Just nu är jag så skoltrött så tänkte bara göra lite halvdant sådär. Huvudsaken jag får det gjort och sedan går jag på lov, eller ja om en vecka.

Någonting som lyser upp i denna kyla som vi fått tillbaka, är att jag ska åka till stockholm på fredag.
Ska bara umgås med min älskade pojkvän! Har även bestämt en hel del andra saker också såklart, utan hans medgivande hehe C: Men det finns så mycket jag vill göra när jag åker ner, men det slutar med att vi köper hem gotta och ser en film. Men det är ju trots allt något jag uppskattar väldigt mycket! Har kompisar som får umgås med sina hjärtan varje dag så det är väl bara vardagsmat för dem, men för mig är det en viktig stund. Bara att få hålla om min Hatty! ♥

Något jag bestämt är att åka ut till skärholmens galleria! Där har jag aldrig varit så det ska bli spännande. Erik hatar att följa med mig när jag ska shoppa, men vem ska jag annars gå med? Hehe.. Hade även planerat att springa in på nåt drop in och slinga håret, kanske klippa mig om det behövs. Ska gå mot det blonda hållet helt klart. Trivs som brunnet, men ÄR blondin.

Jag är blondin! Tänkte genast på en blondin historia nu;
"En brunett och en blondin är ute och går i en park. Plötsligt skriker brunetten ut: - Titta en död fågel! Blondinen ser upp mot himlen och frågar: - Vart!? Vart!?

HAHAHAHAHAHAHAHHA.....
....måste sluta med paint också.

Hejdå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0