vinst är bäst

Halloj!

Vaknade pigg och kry imorse faktiskt. Nu har jag knappt nån förkyldning i kroppen!

Gårdagen som jag spenderade hos marielle mfl. för firning av henne och det blev kanon.
Föruom att alla var lite sega, dock inte marielle hehe. Vi smuttade lite, pratade och knäppte fula bilder såklart. Sedan for vi in till stan för en liten pubrunda. Drog redan efter tolv till subway för att avnjuta en smörgås.

Tog 1-bussen hem och somnade som en stock.

Idag har jag suttit ute i solen, hälsat på hos mormor och tagit en promenad i detg vackra vädret till ica. Nu ser jag HV -Timrå och gissa vilka som leder? Timrå! WOHO.

..så är lite upptagen

lägger upp bilder snart, POSSPOSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0