äckliga 3

Goddag kära vänner,

Tror ni min ilska försvunnit? Nix, är argare än någonsin just nu. Ringde till 3 nyss och hörde hur det gick med koden. Vet ni vad den där Erik säger i andra luren? Att det inte har skickats ännu och att det kan ta upp till 5 veckor. Seriöst jag börjar grina nu. Jag blev jätte förbannad på den stackers pöjken och sa att jag har varit utan den redan i 4 veckor och tänkte inte tillåta att det kan ta ytterligare 5! Förstår ni min frustration? GAHH..

Men till något roligare. Ikväll är det studentfest på Oscars och det ska bli roligt! Men har ju som sagt ingen kamera, ingen mobil men det ska väl gå iallafall. Vill ha tag på vicky nu, så hon kan säga nåt snällt.

Later, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0