eckepecke



Hallå vänner,


Hittade en liten töntig lista som jag måste få dela med mig av.


Hur gammal är han/hon?
18

När fyller han/hon år? 12 februari

Vart bor han/hon? gubbängen, jakobsberg

Ögon
färg? blå

Har han/hon piercat sig någon gång? nej

Har han/hon druckit någon gång? ja

Han han/hon rökt? ja

Vad har han/hon för färg på rummet? vitt

Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? oj, antagligen åka på en resa, som innehåller fotboll

Har han/hon någon fobi? PINDLAR!!!

Är han/hon beroende av något då? djurgården, cola, cheeseballs

Är han/hon envis? ibland

Vad gör han/hon på helgerna? är med vänner, mig, sport

Beskriv honom/henne med två ord? fantastisk, snygg!

Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? hehe, jo

Varför blev du tillsammans med honom/henne? varför? antagligen för att han får mig att må bra och för att jag är kär i honom, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0