filosofi in my a**

Sådärja!

Nu har klockan snart slagit 22.00 och jag har precis piggnat till! Efter en vild kväll igår är man inte lika kaxig idag så att säga, hehe. Men iallafall så är jag inte klar med min filosofi som ska vara inne klockan 12.00 imorgon, annars "rivs det" sa min lärare. Jag tror henne också, hon menar allt hon säger...

Men vet ni vad? Jag ska göra klart den typ, NU!

Vill ni veta en annan sak?
Idag, den 20 maj, har jag och min älskling varit tillsammans i elva månader! Kan ni förstå det? Wiho, inte för att det är sån stor grej egentligen, alltså hur länge man varit tillsammans. Jag tror inte man räknar månader om man varit gifta i 20 år lixom, hihi. Men glad är jag för att fått tillbringa denna tid tillsammans med min karl, för han är så go och underbar och bäst och jag trivs så bra ihop med honom! Tror ingen förstår, inte ens någon annan kär människa.

Men, som sagt. PLUGGELIPLUUUGG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0