grattis mormor♥


bra ljud i lurarna såklart


Hej!


Sitter och pumpar på med massa upp-tempo-låtar och vill festa! Ha ha, jag frågade till och med Vicky om vi kunde gå och ta en öl imorgon. Då är det illa..

Iallafall så fyller min grandma' 85 bast idag! Så var där och fick tårta och annat gott, uppskattas mycket. För övrigt så åkte jag till birsta med Anna och Johanna efter och Anna storshoppa som vanligt. Jag fick med mig hem ett par.. eh.. korta tights med spets? 60 cronas på gina tricot och det gillas ju när man är sådär i fattiga tider.

Imorgon ska jag träffa min käre class och dansa! Efter ska jag iaf umgås med Vicky en liten stund hoppas jag! Well, nu ska jag se på CSI.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0