jobbigheter

Hallå!

Sitter just nu och ser på Sverige - Frankrike. Känner att jag inte är speciellt insatt egentligen.

Vill bara fortsätta klaga hela tiden. Har en riktig klagvecka framför mig känner jag, stackars vänner. Men som sagt har jag ju ingen mobil ännu, kameran fortsätter att leva sitt eget liv och mina drömmar fortsätter. För tillfället har jag tagit in täcke och kuddar till vardagsrummet och spenderar nätterna här. Trodde att sömnen skulle kika fram, men drömmarna fortsätter.

Kom fram till en lite sjuk sak,
nämligen att jag alltid drömmer något som har med stockholm att göra. Hade en teori att jag gör det för att jag saknar Erik, men det är fan inte rimligt någonstans. Om jag fortsätter att drömma, ska jag gå till någon som kan hjälpa mig. För koncentrationen finns ju inte ens längre, till något.

Men något som jag skulle vilja ha, är min kamera! Har ju köpt sjukt snygga saker på röda korset här på byn, hehe. Supersnygg jeansjacka bland annat.

Men ciao!

Har ju en ny skjorta från second hand samt en oanvänd väst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0