klagar'n



Jag blir så arg, less och galen.
Jag har varit utan mobil i snart fyra veckor, kan ni förstå det? Jag ringer till 3 och frågar om dem ens skickat "uppspärningskoden". "Ehh, nej det har vi visst inte gjort", säger en tjej och försöker muntra upp mig. Jag får seriöst DAMPPPP. Skaffa aldrig något som har med 3 att göra.

Sedan tänkte jag knäppa lite
kort idag, men då har min kamera fått fnatt. Alla batterier som sätts in blir till "change the batteries", trots att dem är nya!!

En annan sak jag är nästan
ledsen över, är mina drömmar. Många av er drömmer säkert hit och dit, men mina drömmar är nå jävuslt jobbiga och vet ni en sak? Jag drömmer varje natt. Det gör att jag inte får någon ro när jag sover och det resulterar till att jag alltid är trött. Känner mig aldrig utvilad, aldrig!

Ska spela bingo med mamma snart.
Om jag skulle vinna, jag säger OM, då skulle jag kunna glömma allt det ovanståendet för en stund. Jag kan ju nämna en liten del av min dröm i natt:

Jag och mamma sitter på en buss, från stockholm. Vi sitter längst fram. Vi kommer mot gnarp och det är nån ombyggnation av en väg med en bro. Bron är jätte liten och jag ser åt vänster, där bron är. Bussen kör ner i ett långt, djupt dike och den voltar framåt och jag hänger uppochner. Bussen lyckas i vilket fall ställa sig upp som vanligt. Men jag kollar på min mamma som lyckats knäppa upp bältet och stryps av bältet. Jag lyckas i ett desperat försök att lossa bältet och hon vaknar upp. Jag var så fruktansvärt rädd! Samma sak hade hänt med busschauffören med några passagerare hade lyckats hjälpa honom. Sen åker vi iväg med bussen, trots allt som hänt.

Förstår ni vad jag menar? SÖMNBRIST! Trots mina 11 timmars "sömn" i natt. Usch.

Kommentarer
Postat av: Josefin

- Tack! Ja fan, borde egentligen inte bry mig :p

2010-05-10 @ 22:57:02
URL: http://jossiepossie.com
Postat av: johanna

haha, vilken gullipluppig bild :D

2010-05-12 @ 21:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0