lång-hårig igen

Hey!

Jag har ju inte skrivit på fyra dagar ser jag nu, vad spännande! Kan ju ge en liten uppdatering vad som hänt de senaste dagarna.

I onsdags hade vi
nötknäckarn på skolan, dvs att varje klass får samma uppgift att lösa på bästa sätt. Min lovely class kammande hem en tredjeplats och den ska vi vara stolta över! hihi. Igår så åkte jag och Anna till birsta för att shoppa inför balen som håller hus på södra berget imorgon. Jag längtar faktiskt! Inte att ta på mig klänningen, men för att få god mat såklart, och vin. He he

Idag hade vi bara en lektion, i filosofi. Men vi fick bara reda på betyg sen fick vi sluta. Så jag och Vicky strosa på stan och jag hittade ett par shorts på Återkommande mode, dessutom ett par skor till studenten och dom är dösnygga. Kan visa på söndag mina köp. Efter shoppingen åkte jag till min bror och hans fru satte in löshår på mig. Men ska dit imorgon och fortsätta. Sedan blir det sminkning och håruppsättning också som hon ska fixa. Hon är så underbar!

Nu ska jag cama med Erik.
Inget snuskigt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0