mösspåtagning

Hallå!

Igår var det somsagt mösspåtagning
för sundsvalls alla studenter. Här är mösspåtagningen något stort och början på hela studentfirandet! På dagen stod hur många studenter som helst och skrek halsen av sig och dansade, vi räknade ner och vi släppte alla balonger mot himlen! Det var sån sjuk stämning och så underbart, nu är det inte långt kvar alltså!!

Efter det åkte jag hem och piffade till
mig för att åka in mot the city igen. Träffade upp Vicky och Sophie för en pizza och sedan förfest hos Hampus! Hade så jäkla roligt tillsammans med mina klasskamrater och kvällen var kanon. Förutom att jag inte hade någon biljett och fick stå i en skitjobbig kö fullt med idioter..

Men när alla studenter väl kommit in på stads var det ett sjukt drag och jag önskar att kvällen kunde varit en aning längre. Men tack för en underbar kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0