solning

ELLU!!

Var nyss och solade med Anna! Fysatan vad jobbigt det var. Det var snuskigt varmt, men det var det värt he he. Måste ju få lite bränna innan balen som är på lördag!

Sundsvalls studenter har alltså studentbal, såklart.


Anna berättade om sin hemska dag hos tandläkaren förut. Seriöst, hur fan tänker tandläkare? Anna har världens tandläkarskräck och fick en "hutt" som skulle göra att hon inte mindes att hon lagade ett hål. Men den fungerade inte så dom höll fast henne och tröck in en bedövsningsspruta. Anna låg och grinade och dom bara fortsatte. Typ hånade henne! Hur störda är dom inte? Och jag som ska gå och laga hundra hål framöver. Aldrig. Jag skiter i det om det blir liknande för mig. Hatar bedövningssprutorna så jäkla mycket.

Well, ska kolla på naturen nu.
Har mitt absolut sista prov någonsin imorgon! Sen är gymnasiet över!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0