Studentbal


Jag och mitt nya långa hår!


Tjenis!


Vaknade upp vid halv ett lite halv död.
Balen igår var underbar! Alla var superfina, alla var trevliga och alla var på gott humör. God mat, gott vin och Soran var grym uppe på scenen! Ett dansband var där också och nästan alla klev upp på dansgolvet. Så kvällen var som sagt super bra.

Idag har jag varit på spice med Anna och Katta! Vi åt kebabtallrik som satt perfekt idag, he he. Idag är det även morsdag och jag har gett mamma kaffe från kahls, dock för några dagar sedan. Hon tyckte det var gott! Vilken tur. Min mamma är världens bästa mamma också, även om jag nästan aldrig visar det. Vi har som vanligt bingokväll hon och jag ikväll. Jag tycker man ska spendera tid med sina föräldrar, för man vet ju aldrig när man flyttar.

Men ska lägga in lite bilder senare!
Har inte lagt in dem ännu.

PUSSHEj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0