världens bästa erik

Tjenis!

Nu sitter man här, nysolad faktiskt!
Helt jävla underbart.

Har inte skrivit på år och dagar men har haft fullt upp att vara med min älskling ju!

I onsdags var jag iallafall ut med mina vänner på sprinbreak, på Oscars och det var verkligen jätte roligt. Mindre roligt att sova i 4 timmar och vakna upp för att ta ybussen till stockholm i 6 timmar! Bussen var fullsmockad och fick sitta bredvid en tjej som var besatt av sin snusdosa. Men det gjorde inget för väl på centralen mötte jag upp min bebbe! Vi åkte till hans mammas nya lägenhet och den var jätte fin. Vi gjorde dock inget speciellt under dagen förutom att se lite hockey, fotboll och myste på. På fredagen bytte vi och åkte till hans daddy och under dagen åkte vi till söder, sen var vi lite barnvakt åt Calle. På lördagen låg vi och stekte under dagen och brände skiten ur oss, hehe. Knallröda! På kvällen mötte vi upp eckes kompisar, samt Ida björnen som var på besök där nere. Vi satte oss först på en uteservering och tog en öl. Efter det bestämde vi oss för att dra, så då blev det en risig bar med dålig musik. Men billigt var det kan jag lova. Under söndagen gjorde vi inte heller något speciellt, var ute lite, hyrde film. På måndagen åkte jag hem och nu sitter jag här.

Och vet ni vad? Det är mösspåtagning imorgon och det ska bli så himla roligt! hihi

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0