anna är hemma!

Godafton,

Sitter här med Anna och inväntar idol.
Min käre Anna har varit i Sundsvallet enda sen i torsdags och nu är hon hemkommen hit till lägenheten. Skönt! Och imorgon fyller den tösen 19 bazt också, wiie.

Idag när jag gick på stan efter
jobbet såg jag den stilige Måns Zelmerlöf (stavning?) och jag, kändiskåt som jag är bara stod och gapade. Okej inte direkt, men började fnittra inombords litegranna.

När jag väl var påväg mot pendeln gick jag förbi åhlens.
Där var jag mitt upp i en jädra händelse he he. Plötsligt såg jag en ung kille, inte mer än 20, komma springandes mitt i vägen och efter honom springer två väktare. Dom gapar och skriker på oss i publiken, "STOOOOOPPAAAAAAAA HONOOOOOOM!!! TA FAST HAAAN!!!". Men tror ni någon gör det? Typiskt oss svennar som bara står och glor. Det var en tapper tjej iallafall som försökte lägga krokben.

Tänk om jag bara gjort något.
Blivit en hjälte eller något. Men näe, då står man där som vilken mes som helst såklart och inte rör sig ur fläcken, he he.

Iallafall, nu tänkte jag bara säga en sak: Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0