äntligen helg

God afton käre blogg!

Idag har det varit en tung dag på jobbet. Började dagen med att jag och Erik försov oss och kom tjugo minuter sent. Efter det kom en fruktansvärd huvudvärk som gick över till att jag blev helt yr i bollen. Fick hälla i mig vatten som gav ett positivt resultat. Kunde till och med fortsätta jobba.

Efter jobbet åkte Erik hem för att hämta saker eftersom han sover hos mig i helgen, så jag bestämde mig för att shoppa lite. Stressade lite på stan, handlade mat innan jag mötte upp honom och självklart var han hundra år sen. Pendeltågen strula som vanligt och jag började må dåligt igen, såklart..

Nu sitter jag här, ensam eftersom svikarn har dragit på någon fest. Tänkte vara så tråkig att jag går och lägger mig nu. Ska upp i tid imorgon och uträtta en hel del saker.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0