gör en comeback

Hejsan kära blogg!

Det var i juli jag senast skrev såg jag. Jag har helt enkelt inte haft något sug för att skriva men idag gick det upp för mig att jag saknade att få dela med mig av mina tankar.

Kan ju berätta att jag flyttat tillsammans med min käre vän, Anna. Vi bor numera i en underbar trea i tullinge. Jag jobbar och står i på dagarna och tar det lugnt med min sambo på kvällarna. Vi har blivit gymvärdar där vi bor (öppnar och stänger gymmet lite då och då, får träna gratis) och det finns faktiskt det mesta där. Min pojkvän jobbar på samma jobb vilket är himla mysigt och inte alls jobbigt faktiskt, får hitta tillfällen då man bara får rå om varandra dock.

Tiden flyter ju bara på nere i stockholm
men för tillfället är jag på besök hos päronen i Sundsvall då. Har umgåtts flitigt med min mor idag. Vi har fyndat på röda korset här i matfors, fyndat på en utförsäljning här i matfors och varit och fikat hos mormor. Nu tillbringar jag tiden med min fader framför modo-djurgården.

Känns riktigt bra att vara "hemma" igen.

Imorgon åker jag hem igen. Frågan känns ju egentligen som om "vart är mitt hem?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0