helg-längtan

Godmiddag!

När jag kom hem från jobbet runt 6-tiden stod maten framme på bordet. Min underbara lilla sambo hade lagat tacos som verkligen var behövligt. Blir alltid impad när Anna lagar mat.

I helgen var jag som sagt i Sundsvall vilken var riktigt skönt. Nu är man hemma i vardagen igen. Bland stress, press och dåligt väder. Snart kommer lille hjärtat mitt också hit. Mest av allt vill jag bara sova för natten nu. Men det är ju trots allt idol ikväll så det får jag bara inte missa.

Mest av allt vill jag ha helg nu bara. Och lön.

10:- på kortet.

Det säger väl allt? Löning på fredag och det ska jag och Erik fira med lunch på grillen.

HeheHEheEHheEhHe..

kramiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0