måndag

Hejsan kamrater!

Idag har jag jobbat dagen lång. Gick halvbra, egentligen bra, men det kändes inge bra idag så är ändå lite missnöjd. Men pengar har jag tjänat, jajemen!

Efter jobbet åkte jag hem till min syster och Carl som bjöd på tacos. Supergott såklart! Snart blir ju jag moster också. Det är inte långt kvar nu, den lille skrutten kan komma när som helst. Har saknat deras katter såklart också, dog nästan lite. Jag älskar djur.

Men såklart då när man ska hem för att hinna handla och dona här hemma, ja, då stannar såklart tunnelbanan. Där satt jag ensam, bredvid en massa tonåringar (som om inte jag är det då) och undrade vart fan jag skulle ta vägen. Till slut efter en halvtimma ungefär så åkte vi vidare, dock fick jag kliva av vid hötorget och traska mot centralen.. Det var tydligen någon som fastnat under en tunnelbanevagn vid medis. Säkert tänkte jag, är det något fint det kan säga kanske om någon hoppat? Hoppas det var sant, annars har jag tänkt dumma tankar i onödan..

Snart ska jag hoppa ner i min säng! Sover ensam i lägenheten för första gången. Väldigt mesigt.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0