fredaaaag

Äntligen fredag!

Som jag längtat efter helgen, även om denna vecka gått sjukt snabbt!
Denna helg tänkte jag spendera med en hand i en godispåse och the sims. Tänkte även ta en shoppingtur med min syster och hennes son imorgon! Mosters troll ♥

Efter jobbet idag åker jag till Eriks mammas nya lägenhet och ev. blir det väl att man hjälper dem med flytten! Ska bli spännande och se lägenheten eftersom huset är helt nybyggt på kungsholmen.

Igår däremot åkte jag och min arbetskollega (haha) till farsta och bikboks rea! Halva priset på allt i hela butiken. Fyndade två linnen, en skjorta och ett par brillor! Hade man haft lite mer ork och pengar hade man säkert fått med sig lite mer hem, hehe.

Nu blire till att fortsätta att lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0