alla hjärtans dagen

Godmorgon!

Eller jag har ju varit vaken sedan klockan 06.30 imorse! Duktigt.

Sitter just nu på jobbet och lyssnar. Jag lyssnar på bra ja'! Iallafall så är det den 14 februari, Valentin har namnsdag och denna dagen kallas även "Alla hjärtans dag".

Jahapp. Är man tvungen att göra något speciellt, romantiskt eller är man tvingad att köpa nåt puttinuttigt för att fira kärleken mellan två individer? Näe. Jag frågade Erik igår om vi skulle göra något speciellt, typ gå på bio eller något. Men vi kom fram till att hyra en film och köpa lite godis är ju tusen gånger så mysigare och ganska mycket billigare. Bara för att någon eller något fått för sig att detta är en speciell dag för att fira kärleken så måste man inte göra det. Jag firar kärleken i princip varje dag.

Bara att få träffa och umgås med bla Erik gör mig lycklig och jag kan väl få fira det när jag vill!

Okej, jag menar inte att det är fel på att fira, inhandla presenter eller gå och äta en god middag. Jag menar bara att man borde fira kärleken varenda dag till sina nära och kära, ist för att fokusera på en enda dag.

Jag älskar dig iallafall Erik. Jag säger det varenda dag och jag menar det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0