Band of horses

God morgon!

Nu sitter man på jobbet som vanligt då. Fast denna måndag är ju inte som vanligt då jag och Erik ska på konsert ikväll! Han fick biljetter till Band Of Horses av mig i julklapp och ikväll så är det äntligen dags!

Dessutom så kommer jag få träffa Anna ikväll! Hon och Emil ska också dit så det blir super trevligt.

Annars då? I helgen har jag och Erik inte gjort något alls. Alla i huset har varit sjuka så har bara legat hemma. Det jobbigaste jag gjort är nog att vi gick till coop för att handla frukost. Dvs 5 mnuters promenad.. Sen har jag självklart sett melodifestivalen och spelat sims! Hela helgen i princip har bestått av the sims-spelande. Min sim Emily har skaffat man, hus och barn, dvs 2 barn! MEN.. Något fruktansvärt hände i fredagskväll. När Emily tränade utomhus så kom det en meteor åkandes mot henne och hon dog. Jag fick panik. Jag hade kämpat med henne att bli en superstylist också dör hon. Sen helt plötsligt så ser jag hennes spöke åka omkring i huset och hennes man får ett samtal från något labb att han kan få tillbaka henne. Jag blev överlycklig. Men det funkade inte, hon förblev ett spöke. Hon och hennes man råkade få barn. Trillingar dessutom, alla blev spöken.

Jag som är så töntig blev så frustrerad, jag ville få henne normal!!! Så jag googlade i över en timme och hittade ett sätt att få alla till vanliga sims. Dock var jag tvungen att få hennes man att få fiskfärdigheter och matlagninsfärdigheter, bara det tog två dagar.. Sen få tag i en jävla planta och fånga en specifik fisk.

MEN!!! Jag klarade det. Så igår kväll blev det alla normala igen.

Nu är jag lycklig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0