fredag

Halloj!

Sitter och lyssnar lite på jobbet, det är riktigt svettigt och stressigt just nu. Men det löser sig!

Idag är det fredag och jag har längtat efter denna helg redan sen i söndags kväll. Jag är lite småsjuk och det vägrar att försvinna ur min kropp. Så under hela veckan har jag varit trött och hängig. Så nu i helgen ska jag bara ta det lugnt, äta godis och spela the sims. Får se om jag orkar umgås med Erik eller om jag bara sitter vid datorn. Nej jag skojar bara. Klart jag ska mysa med eckepecke hela helgen också.

Men mest godis och the sims. Min sim har gift sig och fått en jätte gullig son.

Nu ska jag fortsätta lyssna. Längtar efter lunchen då jag ska gå till grillen och käka en tunnbrödrulle med grillad korv och räksallad, MUMS.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Stina

Jaha okej, ganska svårt att hitta i sthlm eller? Ja men det måste vi verkligen, du får höra av dig när du är i göteborg och jag hör av mig om jag åker något till sthlm :) <3

2011-02-18 @ 20:08:42
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0