The sims 3

Godmorgon käre blogg!

Har nyss tagit mig en kopp kaffe här framför datan. Sitter och lyssnar på jobbet som vanligt då. Kaffet smakade verkligen urk men jag slumrade till så var tvungen att få i mig lite koffein så att säga.

Gårdagen, alla hjärtans dag, spenderade jag med lille Ecke. Vi hyrde film, lagade mat och jag fick även spela lite the sims. Jag är verkligen beroende just nu. Har "tillverkat" en kvinna, eller en ungdom så att säga, som heter Emily Dundu hehe. Hon är blond, har stora tuttar och jobbar som stylist. Hon har även skrapat ihop 3/5 kändis-stjärnor men har fått dåligt rykte :/ Någon har snackat skit om min sim och hon är jätte deppig hela tiden. Det var en vampyr som hade snackat skit eftersom hennes pojkvän hade hälsat på mig. Jag menar, HALLÅ? Det är the sims ju, det är nästan för verkligt.

Emily har flyttat 3 gånger och just nu bor hon i en lägenhet med terass och takvåning så det är hon nöjd med. Min nästa plan är att hennes pojkvän ska flytta in och sedan ska de skaffa familj. Då ska jag bygga ett hus vid vattnet.

..jahapp..




Kommentarer
Postat av: Stina

Åhh! vad läskigt, jag tänkte på dig igår, vart du håller hus!? saknar dig lillsöta du. vi måste träffas när du kommer hit! Hoppas du har det bra i sthlm! Bor ni i egen lägenhet du o Erik nu? :)

2011-02-15 @ 10:42:30
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0