be till skäggiga mannen

Halloj,

Jag förstår inte hur man kan sova så länge.
Jag och Erik klev upp klockan 2. Hela dagen är ju i princip förstörd. Men jag bryr mig inte! Så skönt att ha en dag att bara löka framför tvn.

Jag blev iaf riktigt glad när jag kollade min mejl
. Jag hoppas bara på det bästa och det pirrar nå jävulst i magen he he. Kommer förmodligen med ett svar då jag är säker så att säga.

Hade förmodligen inget vettigt att säga. Ska väl duscha bort svettlökarna och sedan ta med mannen till coop. Lite middag och gotta ska inhandlas.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Vickis

Vad glad jag är att du har börjat blogga igen nattis :D så man vet vad du har för dig :) kanske kommer ner till hösten jag :)

2011-01-16 @ 23:21:47
URL: http://my.opera.com/victoriah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0