Jag måste ingenting

Längtar tillbaka till den dagen. Fika hos min bästa på Waldermarsudde tillsammans med Victoria. En promenad runt det vackra slottet med den underbara trädgården.

Är så arg på mig själv.
Jag måste komma igång med träningen för jag vägrar se dessa valkar.
Jag måste börja äta hälsosammare. Inte en massa skräp varje dag..
Jag måste börja ta hand om min hud. Sen när hade jag finnar?
Jag måste våga göra saker jag vill. Måla och skriva osv.
Jag måste bli bättre på att höra av mig till vänner.
Jag måste bli bättre på att hantera pengar.
Jag måste vara snällare mot Erik.
Jag måste egentligen..
..ingenting???

Kommentarer
Postat av: V

Åh, den dagen. En av de bästa sakerna med Stockholm visade du. Det var grymt, tack! :)

2011-11-25 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0