Till en vän

God morgon. Som vanligt vid denna tid dessa vardagar sitter jag framför datorn på jobbet, lyssnar. Men snart är det över. För jag har nämligen fått ett nytt wörk. Jag börjar där om cirkus två veckor! *Längtar* Annars då? Lovade en vän att skriva ofta nu, så hon vet vad jag gör. Hon heter Anna. Hej Anna! Mina vardagar består av att kliva upp tidigt varje morgon. Skynda att hitta några kläder som passar, oftast det som absolut inte passar? Springa in i badrummet och kissa, kleta på lite smink och borsta håret. Därefter springer jag upp till köket och trycker i mig nån macka då jag nästan missar tuben. Kommer på jobbet och lyssnar.....Lyssnar.....Lyssnar.... Tar bussen till slussen och därefter tuben hem igen. Kommer hem och slänger upp benen på bordet, slår på tvn (Adam Live) och ligger där tills maten serveras. Så ser typ varje dag ut. Ibland varvar man allt det tråkiga i vardagen med en bio eller en hockeymatch. På helgerna försöker jag sova ut då ecke jobbar varje helg. Jag brukar också åka till stan, gå ut och ta en öl eller bara spela sims! Så mitt liv är lite enformigt.. Tänk när du bodde här vad kul vi hade! Bosse och Yvve, gymmet, solariumet vi aldrig testade och inte bastun heller? Kul hade vi ändå. Jag längtar tills jag börjat mitt nya jobb, jag ska börja träna och bli fit för nästa sommar så man kan spela vollyeboll på tranviken. Visa upp den fasta rumpan. Mmmmh.. Sen längtar jag tills jag och ecke hittar eget boende. JAG VILL FLYTTA. Blir så avis på din o empes lägga. Och skaffa katt. Men det kommer ska du se. Jag hoppas för guds skull att du läser allt detta. För jag skrev detta för din skull. Sen så ses vi ju till helgen också såklart eftersom jag hälsar på i norrland , hiho. Bye.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååååååååh, vad hedrad jag känner mig! Bra att du skriver så jag vet vad du gör.



Eller hur, tänk vad kul det var! Bosse och yvve for ever <3



SYNS I HELGEN!!!!

2011-11-16 @ 11:49:50
URL: http://annamj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0