underbar vän

Jag har en vän som heter Anna. Det är en av de finaste människorna på denna planet. Jag blir lite tom nästan när jag ska skriva här nu. Det finns så mycket jag vill säga men det blir så svårt. Hon är iallafall en vän som vet hur jag är. Att jag är dålig på att höra av mig, att jag är dålig på att planera och att jag är lite av en ensamvarg. Men hon vet också att jag är bra på att lyssna, att vara snäll och bra på att finnas till hands. Nu när jag bor massvis med mil ifrån henne så kan det ibland kännas så kallt. Jag vill kunna sitta ner och göra ingenting med Anna, kunna ta en shoppingtur, dricka vin och snacka skit, bara göra spontana saker tillsammans med min goda vän.

Våra galna dagar. Vi har varit med om det mesta och jag vill att du ska veta att jag uppskattar dig så fruktansvärt mycket och att jag alltid kommer finnas vid din sida. Låter lite klyschigt men det är precis så jag känner. Du har en varm personlighet, otrolig utstrålning och är en sån kämpe. Du har sån otur med alla sjukdomar hit och dit och jag förstår inte hur du ändå orkar vara så fantastisk! Tack för allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska veta att du gjorde min ensamma, hopplösa kväll mycket bättre. Jag sitter faktiskt och bölar samtidigt som jag läser detta om och om igen.



Du är för bra!

Tur att vi skiter i klyschor för vi ska fan alltid finnas för varandra. =D <3

2011-11-26 @ 22:27:13
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Anna

Du ska veta att du gjorde min ensamma hopplösa kväll mycket bättre genom detta fina inlägg.



Du är så jävla bra!



Tur att vi skiter i klyschor för vi ska alltid finnas där för varandra! När dina gravidhormoner spökar, när du får kalla fötter innan ditt bröllop, när du får dina första rynkor, när du ser ditt första gråa hårstrå, det är då jag kommer vara där och säga att allting kommer att bli bra. =)



LOVE YOU BFF! <3 Snart ses vi åkan!

2011-11-26 @ 22:30:39
URL: http://annamj.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu blev det två kommentarer men skitsamma...

2011-11-26 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0