TRAINING

Hej på er!
Hade ingen aning om att det var så länge sedan jag bloggade. Antar att jag levt i en liten bubbla och tiden har gått snabbt. Jag menar sommaren är snart slut, men än ska man inte deppa. Idag bjuder Stockholm på strålande sol och jag ska strax sätta mig på balkongen.

Vad har då hänt under tiden då jag inte bloggat? Jaa, inte så mycket faktiskt. Har jobbat i princip hela sommaren med några semesterdagar. Var i sundsvall i helgen och hade det superskönt. Vädret var ju ej på topp men jag hann knappt tänka på det. Träffade familj och vänner.

Såg även att i april-maj hade jag skrivit att jag skulle ta tag i mitt liv, men eftersom jag inte mått så bra under en tid så misslyckades jag med det. NU däremot, ett par månader senare har jag faktiskt gjort det och mår bättre. Jag har under ett par veckor nu börjat träna regelbundet och äter en mycket bra kost. Har redan gått ner ett par kilo och känner mig så.. lycklig! Har inte ens PMS längre haha. Nä, men känner mig som en ny människa.

Har nu bestämt mig för att vara lite mer aktiv här, så får ni som vill följa med mig på denna resa. Är så peppad på livet (för det mesta, självklart har man dåliga dagar också) just nu och jag hoppas att jag alltid kommer att må såhär.
PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0