KORALLREVEN&VINTERGATAN

Idag är jag helt ensam för Erik har åkt ner till Borås för att titta på fotboll och kommer inte hem förrän imorgon. Så nu har jag jätte mycket tid att slå ihjäl. Har ingen att vara med heller, men det har man ju aldrig. Förr hade jag svårt att vara ensam men har väl vant mig vid det nu. Jag och mig själv får umgås lite för mycket kan jag ju tycka men det är bara att gilla läget.

Erik var ju klantig och insåg att han fick med sig mitt bankomatkort ca 30 min innan hans tåg gick. Han gick in på SJ-center och låtsades att han hittat det sen fick jag åka dit och spela teater. Var så arg men det har gått över. Sedan gick jag på myrorna och fyndade lite fint. Var förbi en blomsteraffär och handlade blommor för nästan 400 kronor. Dom står nu och ser underbara ut i fönstret.
Ska väl börja röja undan lite disk snart också. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0