THURSDAY

Jag har nog aldrig varit så lycklig över att det är löning imorgon. Har nog aldrig varit så här fattig. Jag har inte shoppat ett skit denna månad, förutom på IKEA. Det enda jag köpt till mig själv var en kavaj på Myrorna, men den kostade knappt något. Så det första jag ska spendera är att gå till frisören. Har inte färgat håret på ett år :))))
Äckelhår. I helgen ska jag även träna. Helt ärligt har jag inte tränat på hela veckan pga träningsvärk. Jag började nästa gråta på måndag morgon för jag hade så ont. Var tvungen att väcka Ecke för att få stöd upp ur sängen.
MEN. Det betyder ju att jag tränat hårt och det är ju positivt. Det ska jag fortsätta med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0