TRÄNA!

Dessa dagar är förbi!
Godmorgon!
Jag ska alldeles strax klä på mig och sticka till gymmet. Har fuskat så ordentligt med träningen nu den senaste tiden men ska komma igång nu. Ska även försöka bli bättre när det gäller maten och godsaker man stoppar i sig. Det är inte lätt alltså.
Annars då? Ja, jag vaknade 07.21 och var jätte pigg, men tur att jag somnade om för att vakna 07.51... Det är helt sjukt hur min sömn är. Vaknar ju tidigt på vardagarna men är inte ett dugg pigg såklart. När helgen kommer vaknar jag ALLTID av mig själv, jätte pigg.
Men jag klagar inte. Det är skönt att kunna slappa lite på morgonen utan att känna stress att dagen flyger förbi!
Nu ska jag sticka till Fridhemsplan för att träna. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0